Παρασκευή, Φεβρουαρίου 17, 2006

Είμαι hacker!

Βασικά εντώ στο Ελλάντα ντεν το λέμε hacker, αλλιώς το λέμε...

Προσπαθώ όλο το βράδυ να κάνω compile ένα plugin για το xmms. Η διαδικασία σταματάει στην αρχή ακόμα, βγάζοντας ένα μήνυμα λάθους που λέει περίπου:

i686-linux- is not recognised as a proper configuration

Μετά την πρώτη απογοήτευση, βλέπω εκείνη την παύλα πίσω από το linux και συνειδητοποιώ (=μαντεύω) ότι περισσεύει. Μετά από καμιά ώρα ψάξιμο και χωρίς να πολυκαταλάβω πως, βρίσκω ότι το υπεύθυνο αρχείο για την εξτρά παύλα είναι το config.guess, το οποίο κάνει κάποιους ελέγχους για να βρει τι αρχιτεκτονική και τι λειτουργικό τρέχει το σύστημα. Κοτζάμ script των 43kb, άντε να βγάλεις άκρη εκεί μέσα για να βρεις που μπαίνει η έξτρα παύλα.

Ακολουθεί ελληνική πατέντα. Μετονομάζω το config.guess σε config.guess.old. Δημιουργώ καινούριο config.guess το οποίο έχει μόνο την ακόλουθη εντολή:
echo "i686-linux"

Κι όμως, δούλεψε.

Φυσικά, το compiling σταμάτησε παρακάτω γιατί μου έλειπε μια βιβλιοθήκη, αλλά παραμένω περιχαρής για τα l33t h4x0r skillzzz μου. Μα ποιος είμαι τέλος πάντων;

Τώρα μου μένει να βρω την βιβλιοθήκη.... :-D

Απορία: γιατί μπαμπά πρέπει να περάσω όλη την προαναφερθείσα διαδικασία για να εγκαταστήσω ένα απλό visualization plugin για το xmms; Δεν είναι πιο εύκολο να μοιράσουν το binary αρχείο από το να δίνουν όλο το πακέτο με τον πηγαίο κώδικα και τα scripts της εγκατάστασης-compilation;

1 σχόλιο:

Nenyaki : ) είπε...

δεν είσαι hacker...

...είσαι geek! :P