Σάββατο, Μαΐου 08, 2010

Σπασμένα για κανέναν

Καλέ μου φίλε που μου ζητάς να σου κατέβασω σπασμένα Windows/Office για να κάνουμε format το PC σου. Ξέχνα το.

Όχι, δεν πρόκειται να αποπειραθώ να σε πείσω ότι δεν πρέπει να χρησιμοποιείς σπασμένο software. Στον δικό σου υπολογιστή, εσύ κάνεις κουμάντο.

Αυτό όμως που δεν πρέπει να κάνεις είναι να βάζεις εμένα να σου βρίσκω σπασμένα. Πολλοί οι λόγοι, οι κυριότεροι είναι:
1) δεν γουστάρω (και θα μου πείς ειρωνικά "ωραίος φίλος :P")
2) με εμπλέκεις στην παρανομία σου (και θα σου πω ειρωνικά "ωραίος φίλος :P")

Είμαι "υποχρεωμένος" (γιατί θέλω, ως φίλος) να σε βοηθήσω να φορμάρεις το PC σου και να περάσεις τα πάντα από την αρχή, αλλά δεν είμαι "βαποράκι" κανενός. Αν θες μπορώ να σου δείξω free εναλλακτικές (π.χ. OpenOffice.org, Google Docs), αν θες μπορώ να σου δείξω που θα βρεις την χαμηλότερη τιμή για αυθεντικό Office. Δεν είμαι καθόλου υποχρεωμένος να σου παρέχω software και ειδικότερα σπασμένο software. Δεν είμαι υποχρεωμένος να ξοδέψω χρόνο δοκιμάζοντας cracks αμφιβόλου ποιότητας και ασφαλείας γιατί εσύ βαριέσαι, τσιγκουνεύεσαι ή "δεν ξέρεις".
Αν βαριέσαι εσύ, βαριέμαι κι εγώ.
Αν τσιγκουνεύεσαι να αγοράσεις software, υπάρχουν free εναλλακτικές. *
Αν δεν ξέρεις, ρωτάς και μαθαίνεις.

Αν θες σπασμένα, ψάξε μόνος σου.

Καλού-κακού, όταν τελικά βρεις το software που θες (με οποιαδήποτε μέσα, μου είναι αδιάφορο), κράτα το σε ένα CDάκι, flashάκι ή σε κάποιον εξωτερικό δίσκο για backup. Ξέρεις ότι θα χρειαστεί να ξανακάνεις format σε έναν χρόνο και πάλι θα ψάχνεις.

Λίστες με εναλλακτικές προτάσεις σε software:

* κάνουμε γαργάρα το γεγονός ότι οι περισσότεροι που τσιγκουνεύονται τα λεφτά για software έχουν δώσει και συνεχίζουν να δίνουν ένα κάρο λεφτά σε κινητό, ζάντες αλουμινίου και μπουκάλι/πρώτο τραπέζι πίστα.

1 σχόλιο:

Wise_One είπε...

Ε ναι, κλασική ατάκα "θα 'ρθεις να κάνουμε φορμάτ;" , "ναι οκ", "τα windows τα 'χεις;"...