Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2006

Kinder έκπληξη

Ο ταχυ-ταχυδρόμος ήρθε με το παπάκι του, μου έδωσε το πακέτο, τον πλήρωσα και έτρεξα πίσω στο γραφείο μου να το ανοίξω. Μόλις χθες είχα παραγγείλει το Using Samba του O'Reilly (με κάτι σαν κορμοράνο στο εξώφυλλο) και ήρθε επιτέλους η στιγμή να στρώσουμε το δίκτυο στο σπίτι.

Ανοίγω το δέμα και βγάζω το βιβλίο έξω. Χμμμ, δεν είναι ακριβώς καλοδιατηρημένο, τι στο διάολο, στον πάτο της αποθήκης το είχαν; Όχι ότι είναι χάλια, αλλά φαίνεται λίγο παλιό. Τελικά, όντως πρέπει να ήταν το τελευταίο που είχαν. Δεν πειράζει, καλό είναι, ούτε σκισμένες σελίδες, ούτε τσακίσματα, λίγη μαυρίλα μόνο στο εξώφυλλο, και το CD είναι στην θέση του, εντάξει, μια χαρά είναι.

Ωπ, τι είναι αυτό; Στην πρώτη σελίδα, αγκαλιά με την απόδειξη είναι διπλωμένο ακόμα ένα χαρτί, ψιλoglossy.

Τυπωμένο έμβλημα City College και χειρόγραφες σημειώσεις με στυλό... Ένα κινητό τηλέφωνο, κάτι email addresses, "Θέμα 18 -> Samba, να επικοινωνήσω με τον τάδε"...

Ε; Δωράκι μαζί με την απόδειξη; :D

Anyway... εξαιρετικός ο Παπασωτηρίου. Αποστολή με αντικαταβολή σε λιγότερο από 24 ώρες (χθες το μεσημέρι το παρήγγειλα, σήμερα στις 9 μου ήρθε), στο site ρωτάει και τι ώρες θέλεις να το παραλάβεις, εξαιρετικός. Και απ'ότι είδα, έχει τις καλύτερες τιμές στα iPod Nano. Όσοι πιστοί, τρεχάτε.

Το άλλο θέμα...

Το είδα! Πέρασα από το τοπικό μανάβικο (Apple Demo Center στην Αγγελάκη) όπου και έχουν στημένο ένα μαύρο Macbook. Τέλειο!

Το πρόβλημα της θερμοκρασίας δεν ήταν τελικά όσο έντονο πίστευα ότι θα είναι, αφού η επάνω πλευρά είναι άνετη στο άγγιγμα, λίγο-πολύ όσο όλα τα notebooks. Εντάξει, η κάτω πλευρά ήταν πολύ ζεστή, αλλά από την στιγμή που το ακουμπάς σε γραφείο, no problem. Η widescreen οθόνη με ξένισε λίγο, κυρίως γιατί δεν έχω ξαναδουλέψει σε widescreen, αλλά ήταν μια χαρά από ποιότητα και ούτε εκεί παρατήρησα έντονα φαινόμενα καθρεφτισμού. Νορμάλ πράγματα.

Το design είναι μινιμαλιστικά όμορφο, χωρίς πολλά-πολλά. Το μαύρο να πω την αλήθεια δεν με ενθουσίασε ιδιαίτερα, θα προτιμήσω στάνταρ το άσπρο. Το μέγεθος ήταν just right, εγώ το περίμενα ultra-compact, αλλά είναι αυτό το ενδιάμεσο που βολεύει για όλες τις δουλειές.

Το φετίχ όμως είναι το πληκτρολόγιο! Τελεία και παύλα, το keyboard είναι... ξέρετε εσείς. Ακριβώς λόγω του widescreen, το μέγεθος και οι αποστάσεις των πλήκτρων είναι κανονικές, πράγμα που δεν το περίμενα σε τέτοιο μικρό laptop. Εδώ καλά-καλά τα κανονικά 15άρια laptops δεν έχουν τέτοιο πληκτρολόγιο. Μόνο το Enter βγήκε μικρό και θα το ψάχνω... :)

ΥΓ: Το... Πολυόραμα ακόμα δεν απάντησε. Πάντως, χθες που πέρασα από κει, ο υπάλληλος μου είπε ότι τα Macbook αναμένονται όπου να'ναι, χωρίς να ξέρουν ακόμα τιμές.

10 σχόλια:

Jimbo είπε...

Ωραία τα macbook!

Τώραγια την samba δεν νομίζω ότι θα χρειαζόσουν όλο το βιβλίο. Είναι γενικά ευκολή στο config και δεν θα σε παιδέψει ιδιαίτερα. Anyway, γούστα είναι αυτά!

Καλή τύχη και αν μπορώ να βοηθήσω...

dtsomp είπε...

Έχω παίξει με αρκετά how-tos και tutorials στο web, αλλά εξακολουθούμε να έχουμε προβλήματα, οπότε είπα να το δω λίγο σοβαρά.

Όλα αυτά είναι δικαιολογίες, γιατί έψαχνα ευκαιρία να αγοράσω άλλο ένα ζωάκι του O'Reilly :)

Derek είπε...

to sixenome to mayro MacBook, san straboxymeno Dell einai :S

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου dtsomp!
Δεν σε ξέρω και δεν με ξέρεις, αν και το dtsomp κάπου το έχω ξαναδεί οπότε ίσως και να έχουμε γνωριστεί και να μην το θυμάμαι (κι εγώ από Θεσνίκη είμαι και δουλεύω στην Πληροφορική)

Έπεσα τυχαία στο βλογ σου κάνωντας μια αναζήτηση στο γοογλε για κάτι που τώρα δεν θυμάμαι και έπεσα πάνω στο βλογ σου, το οποίο μου φάνηκε εξαιρετικά ενδιαφέρον!
Τελικά, διάβασα όλο το βλογ (ΚΑΙ το στρατιωτικό) και ήταν απίστευτα διασκεδαστικό.

Τίποτα άλλο.
Απλά ήθελα να σου το γράψω για να το ξέρεις, γιατί αισθανόμουν λίγο σαν...λαθραναγνώστης.

Καλή σου μέρα!
'Ακης

dtsomp είπε...

Λαθραναγνώστης; Αχαχαχαχαχα! Ωραία λέξη!

Καλώς σε βρήκαμε Άκη. Σε ευχαριστώ πολύ για το κόπο σου να διαβάσεις (και τα δυο!) blog και να κάνεις comment. :)

Όσο για το nickname... αν είχες κάποια σχέση με την Πληροφορική του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης... στάνταρ θα έχουμε ειδωθεί :)

Ανώνυμος είπε...

...βασικά με ΤΕΙ όχι.
Εργάζομαι στο τμήμα πληροφορικής ΑΠΘ ως αδμινιστρατορ.
Πάντως το dtsomp μου είναι οικείο και σπάω το κεφάλι μου από που (ή έχω ξεκουτιάσει!).

dtsomp είπε...

Μάλλον το ...itsomp έχεις ακούσει. Ο Ηλίας είναι αδερφός μου και δουλεύει στο Κέντρο Δικτύου του ΑΠΘ (είναι και φοιτητής του τμ. Πληροφορικής εκεί).

Εκτός κι αν είσαι στην επιτροπή που βλέπει τις αιτήσεις για τα μεταπτυχιακά, οπότε είδες το email μου στο βιογραφικό μου και εγώ πια βρήκα άνθρωπο για να με σπρώξει :D

Ανώνυμος είπε...

μμμ λες?
Μπορεί....

Δυστυχώς για το μεταπτυχιακό...ατύχησες!
Αν δεν σε πήραν, μη μασάς. Είναι σύνηθες φαινόμενο.
Για να κάνεις μεταπτυχιακό σε κάποια σχολή θα πρέπει να είσαι "της σχολής".
Αν είσαι από άλλη σχολή ή/και εργάζεσαι...και πάλι ατύχησες (βλ. και http://members.lycos.co.uk/blacklistgr/modules.php?name=News&file=article&sid=45)
Πρακτικά, η μέχρι τώρα εμπειρία έχει δείξει ότι εάν δεν το κάνεις με το που παίρνεις πτυχίο δεν σε παίρνουν.Ακόμα δεν περισσότερο εάν έχεις κάνει το λάθος να εργάζεσαι κιόλας!

dtsomp είπε...

Ωχ!

Αποτελέσματα δεν βγήκαν ακόμα αλλά έχω όλα τα ...συμπτώματα που αναφέρεις.

Είμαι από ΤΕΙ. Μόλις πήρα το πτυχίο πήγα στρατό. Τώρα δουλεύω (δυο δουλειές, τρομάρα μου).

Κατάλαβα. Ας πάω για το CCNA σιγά-σιγά...

Ανώνυμος είπε...

Κοίτα, μπορεί να κάνω και λάθος.
Απλά κρίνω από τη γενική άποψη που έχω.

Ανεξάρτητα πάντως, το ccna δεν είναι καθόλου κακή ιδέα και δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο.
Ακόμα καλύτερα εάν στο πληρώσει η εταιρεία (βασικά ούτε καν αυτή. Μπορούν να το εντάξουν στο 0,45% του ΟΑΕΔ...)