Παρασκευή, Ιανουαρίου 19, 2007

Best of... Search Engine Queries

Καθημερινό θέμα συζήτησης με το nenyaki είναι οι ...ανατριχιαστικές αναζητήσεις που κάνει ο κόσμος στο google. Το extreme tracking (εικονίδιο με τον πλανήτη, κάτω δεξιά στην sidebar) βγάζει τα τελευταία 20 search engine queries, δηλαδή τι έψαχνε κάποιος σε κάποια μηχανή αναζήτησης όταν αυτή (η μηχανή αναζήτησης) σε ένα από τα αποτελέσματα είχε και τα blogs μας.

Η κλασική ατάκα (copyright nenyaki) είναι "ρώτησε τον δρ. Γούγλι να σου πει" :)

Δείτε εδώ τι έψαχνε ο κόσμος και βρήκε εμένα...

ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Εμένα γιατί με έβγαλε στα αποτελέσματα της αναζήτηση; Αφού τις έκοψα τις ανθρωποθυσίες! Και άντε... έστω ότι ψάχνεις για σατανικά πράγματα. Αν τα βρεις, τι τα κάνεις; Ε; Εεεε;

έχουμε γλάρο
δηλαδή να μην φάω;

αδειες στο ζουμπερι
αυτό μου βρωμάει φαντάρο που ετοιμάζεται για λούφα. Τι έγινε νέος; Δεν πιάνει το βύσμα και ψάχνουμε εναλλακτικές στο google;

βύσματα φαντάροι
Το Υπ. Εθν. Αμύνης ψάχνει στο Google για να βρει τους λουφαδόρους. Στο Ζούμπερι ψάξτε!

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
έλα μου ντε...

τι πειραζει το συκώτι
ο δρ. Γούγλης έχει όλες τις απαντήσεις

κούλα μ'ακούς
πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος...

ηρώ γιάννου σιγάλα
Λάθος κάνετε, εδώ είναι πιτσαρία.

αντιμετώπιση "μαύρων κύκλων" στα μάτια
ο δρ. Γούγλης κάνει και botox.

ξεκωλα κορίτσια
αν τα ψάχνεις στο Google, έχεις πρόβλημα...

HOT GERLS
ο προηγούμενος κυνηγάει και διεθνή καριέρα. Pimp my Google.

ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ torrent
ο ίδιος θα είναι. Μάλλον βρήκε αυτό που έψαχνε και τώρα θέλει ιδέες.

ΑΓΟΡΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΝ
γλουγλουγλουυυυυυ

βια και κινούμενα σχέδια
Ο Χαρδαβέλλας μαζεύει ιδέες για την επόμενη εκπομπή!

ITSOMP
δεν είναι εδώ, αλλά είμαι ο αδερφός του. Θέλετε να του μεταφέρω κάτι;
(yo bro ;) )

κατοχικό σύνδρομο
κατάρα στον λαδέμπορα.

χαρδαβελλας games
Η αναζήτηση αυτή έγινε ακριβώς μετά από την φημισμένη εκπομπή, μάλλον ο φίλος έψαχνε να βρει όλα τα blogs που είχαν πάθει αμόκ.... :)

σπασμένα παιχνίδια κατεβάσω
me tarzan, you jane

"καμπάνες χτυπούν χριστούγεννα" και
"Πέφτει το χιόνι απαλά"
ουυυυυστ!

καθίκια
εδώ! εδώ!

ΚΑΦΕΙΝΗ
δικός μας είσαι!

Προβλημα με VISTA και MSN
κάτσε ρε μεγάλε, ακόμα δεν βγήκανε...

internet,τηλεόραση,νέοι
Ο Χαρδαβέλλας συνεχίζει ακάθεκτος την έρευνα.

μισθός media markt
ψιλόχάλια απ'ότι άκουσα, αλλά μη σε πάρω στον λαιμό μου...

ο γκρινιαρης
κάποιος έψαξε για τον γκρινιάρη. Το Google έδειξε εμένα. Να παρεξηγηθώ;

doom keyboard
ε;

δυσκολη λέξη
Σκουληκομυρμηγκότρυπα.

φαίνομαι
και είσαι.

βρω θέσεις ΟΤΕ
εγώ μπω δημόσιο. ουγκ.

πειράζει ο καφές το συκώτι
Ε, φανταστικέ δρ. Γούγλη;

Πώς είναι η τηλεόραση σήμερα;
...και το google απάντησε...

ΦΑΙΝΟΜΑΙ
με κεφαλαία, ναι, ακόμα περισσότερο

8 σχόλια:

Derek είπε...

εγώ αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως σου βγάζει το google τις αναζητήσεις που οδηγούν σε εσένα

Unknown είπε...

Μήτσο έγραψες:)

(Θα) έχεις αναφορά στο επόμενο Nysteri podcast:D

. είπε...

αφού δεν είχες το δικό μου "νέα παρθένα μόνη ψάχνει" 'η το "φοιτήτρια βρω άντρα" δεν έχεις φτάσει το ανώτατο επίπεδο =ΡΡΡ

dtsomp είπε...

Ένα πράγμα θα σας πω...

Περιμένετε μέχρι να βγάλει το nenyaki τα δικά της στην φόρα. ;)

Ανώνυμος είπε...

eipame na antigrafoume alla oxi kai etsi.Xairomai pantws pou apotelw phgh empneushs

http://viennas.net/cs/blogs/guru/archive/2006/01/21/858.aspx

dtsomp είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
dtsomp είπε...

Σε βεβαιώ ότι το blog σου το είδα πρώτη φορά τώρα που έκανες σχόλιο, οπότε πρόκειται για απλή σύμπτωση.

Ούτως ή άλλως, δεν έχω πρόβλημα να βάζω link στην original πηγή και να αποδίδω τα του Καίσαρος τω Καίσαρι...

Nenyaki : ) είπε...

Η απορία μου guru είναι αν έχεις κάνει το παραπάνω σχόλιο και στα 59485629561351 blogs που έχουν κάνει παρόμοιο ποστ...