Πέμπτη, Μαΐου 27, 2010

Customer support (λέμε τώρα)

Σήμερα έχω όρεξη για γκρίνια.

Εντοπίζω Dell Mini 1011 (όχι για μένα) στο Pixmania μετά χαράς, καθώς είναι μοντέλο που πλέον σταμάτησε να παράγεται (αντικαταστάθηκε από το 1012).

Τα specs και η φωτογραφία που έχει το Pixmania όντως αντιστοιχούν στο 1011, εκτός από την cpu που είναι Atom N450 και αντιστοιχεί σε αυτήν που έχει το 1012. Υποψιαζόμενος τυπογραφικό λάθος (διότι πολλά έχουν δει τα μάτια μας σε online μαγαζά - με έμφαση στο "ζα") αποφασίζω να ρωτήσω για διευκρίνηση.

Ο εντοπισμός της φόρμας επικοινωνίας είναι σαν μαθηματική απόδειξη, αφήνεται στον αναγνώστη ως άσκηση για το σπίτι.

Γράφω την ερώτηση μου στην φόρμα και μου έρχεται το κλασικό αυτοματοποιημένο μήνυμα "θα σας απαντήσουμε μόλις μπορέσουμε". ΟΚ, αναμένουμε.

Μετά από μια βδομάδα (σήμερα), σκάει το υπέροχα απαράδεκτο email reply. Copy-paste για την απόλαυση σας, διότι μερικά πράγματα πρέπει να τα δείτε μόνοι σας:
Αγαπητέ Κύριε ,

Ευχαριστούμε για το μύνημα σας.

Καταρχάς σας ζητάμε συγνώμη για την αργοπωρημένη απάντηση, σας βεβαιώνουμε πως σε καμία περίπτωση δεν είταν στις προσδοκίες μας.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι για πληροφορίες τεχνικού περιεχομένου, επιπλέoν αυτών οι οποίες παρέχονται μέσω της ιστοσελίδας μας στα "Τεχνικά Χαρακτηριστικά", θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την κατασκευάστρια εταιρία, καθώς εμείς δε διαθέτουμε την τεχνική κατάρτηση να σας απαντήσουμε στο ερώτημα σας.

Mε εκτίμηση,

Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Pixmania


Σκουπίζω την ροή αίματος από τα μάτια που προκάλεσε η ορθογραφία και αναρωτιέμαι: η Dell φταίει για τα τυπογραφικά στο site τους;

Κρίμα, είχα σε μεγαλύτερη εκτίμηση την Pixmania.

2 σχόλια:

Konstantinos είπε...

Και να'ταν μόνο αυτό...

Την προηγούμενη εβδομάδα διαπίστωσα ότι δέχομαι spam σε μια διεύθυνση email που έχω δώσει μόνο σε αυτούς (δες τη διεύθυνση στο screenshot και θα καταλάβεις).

Προσπάθησα να βρω φόρμα επικοινωνίας, αλλά στάθηκε αδύνατο, οπότε τους έγραψα σχετικά στο Twitter -- απάντηση προφανώς δεν πήρα.

Σε ένα forum που ανέφερα το συμβάν, κατάλαβα ότι γενικά ο κόσμος το θεωρεί ψιλοαπαράδεκτο site (ειδικά αναφορικά με τα εγγυημένα express deliveries του, που τελικά μόνο εγγυημένα δεν είναι).

Όπως και να'χει, μαύρο στο Pixmania (και;) από μένα.

Fanis είπε...

Κάνουν διάφορες μαφίες στο pixmania, όπως να λένε ψέμματα οτι έχουν στοκ για να κάνεις την παραγγελία, και μετά να σου στείλουν email οτι "ουπς ΜΟΛΙΣ μας τελείωσε, αλλά θα έχουμε από βδομάδας!". Τα λεφτά σου βέβαια είναι ήδη κρατημένα, και λίγοι θα κάνουν ακύρωση ή ακόμα καλύτερα chargeback.