Τρίτη, Αυγούστου 29, 2006

Μην ξεχάσω...

  • Να στήσω επιτέλους αυτό το καταραμένο samba στον serverάκο μου. Μου φαίνεται ότι πολύ κλωτσάει και χρειάζεται μια καρδάρα ξύλο. Εμπρός καλό μου vi...
  • Να διαβάσω και το υπόλοιπο Witches Abroad του Terry Pratchett. Έκανα χθες την αρχή. Μαγεία :)
  • Να παραλάβω ένα άλλο, λευκό, βιβλίο που περιμένω. Αν και όποτε έρθει. Σήμερα συμπλήρωσα 20 μέρες αναμονής. Γαμώ την τύχη μου...
  • Να πάρω τηλέφωνο κάτι καρντάσια από τον στρατό. Καιρό έχουμε να τα πούμε.
  • Να πληρωθώ! Αυτές τις μέρες έχω να πάρω και τα πρώτα λεφτά από την δεύτερη δουλειά. Περιστασιακή θα μου πεις, αλλά πλάκα στην πλάκα πρέπει να μαζεύτηκαν 400+ ευρώ. Μια χαρά!
  • Να αρχίσω κοιλιακούς! Μιας που δρόσισε ο καιρός, λέω να αρχίσω και το περπάτημα. Χαλαρά-χαλαρά, μερικά χιλιόμετρα την μέρα. Θα πηγαίνω με το λεωφορείο για καφέ και θα γυρίζω με τα πόδια. Λέει;
  • Να ψάξω και για εισιτήρια σιγά-σιγά. Τέλη Οκτωβρίου-αρχές Νοεμβρίου λέω να πάω να επισκεφτώ το ξενιτεμένο. Χμμμ... πρέπει να συζητήσω και την άδεια. Προβλέπω μάχες στο γραφείο...
  • Να σημειώσω κάπου κάποιες ιδέες που έχω για την δεύτερη δουλειά που λέγαμε. Very promising, very much όγκος δουλειάς. Θα έχει πλάκα όμως...
  • Να αρχίσω και βαράκια! Όχι για να χάσω κιλά. Πλησιάζει η συναυλία των Pearl Jam και το εισιτήριο λέει "Αρένα".
  • Να πάρω εισιτήρια για τους Stomp!
  • Να πάω να δω τι κάνει ένας από τους καλύτερους μου φίλους - είναι σεφ ;) Άνοιξε το κατάστημα προχθές και ούτε στο τηλέφωνο δεν μπορώ να τον βρω.
  • Να κάνω καμιά δουλειά στο γραφείο γιατί από το πολύ το blogging θα με απολύσουν στο τέλος... :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: