Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 15, 2006

Και για να μην ξεχνιόμαστε...

...έχω ίντερνετ στο σπίτι!

Yay!

Επιτέλους, μετά από 3 βδομάδες αναμονής... είδωμεν το φως το αληθινό! Βέβαια, ενεργοποιήθηκε η γραμμή, αλλά από την Οτενέτ δεν πήραν ακόμα τηλέφωνο για username και password, οπότε... ποστάρω από γραμμή 2048 μισθωμένη στην Οτενέτ με συνδρομή ISP αυτήν που είχα πριν (Forthnet στα 768).
Ε; Ε;
:)

Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς στον Γιάννη που είδε την γραμμή του να του κάνει κόλπα ακριβώς την στιγμή που ενεργοποιήθηκε η δικιά μου, αλλά και στον έταιρο Γιάννη που ακόμα παιδεύεται...

1 σχόλιο:

John Karakatsanis είπε...

Όχι ρε φίλε, γιατί ξηγιέσαι έτσι.. Με ισοπέδωσες τώρα!!! Εγώ ακόμα περιμένω..

Ευτυχώς οι καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και τα περιοδικά φαίνεται ότι έπιασαν τόπο, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την απελευθέρωση του βρόγχου.

Από χθες μου είπαν άλλες 15-20 εργάσιμες για να γίνει η ενεργοποίηση της νέας. Αν και επειδή υπάρχει ιστορικό με εμένα (καταγγελίες κλπ) ευελπιστούν ότι θα πάρει μία προτεραιότητα η δική μου αίτηση και θα γίνει πιο γρήγορα η ενεργοποίηση...

Καλό surfing..!!