Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

Το GMail δίνει IMAP

Για όσους αναρωτήθηκαν ποιό θα είναι το επόμενο πεδίο μαχών για τα webmail wars (μετά τις τερατώδεις χωρητικότητες)... πάρτε στην μάπα δωρεάν IMAP από το Gmail.

Χάλιααααααα....... :P

Το IMAP ήταν ο μόνος λόγος που καλόβλεπα το .mac των $99/year. OK, το IMAP και το email της μορφής dtsomp@mac.com (σα να λέμε... δηλωμένη bitch). Σαν λύση μέχρι τώρα είχα ένα μηχάνημα να τρέχει dovecot και να κατεβάζει με POP3 τα mail από το gmail account μου, αλλά προφανώς τώρα δεν έχει λόγο ύπαρξης.

(Καλύτερα, γιατί από το τρελό administration μου και την διάθεση για δοκιμές, έφαγα ένα βράδυ να ψάχνω να βρω σε τι mailbox format κρύφτηκαν τα mail μου...)

Δυστυχώς, προς το παρόν, το imap δεν μου ενεργοποιήθηκε ακόμα παρά μόνο σε ένα δευτερεύον account το οποίο το χρησιμοποιώ για... σκουπίδια και δοκιμές - παίζει όμως αρκετά καλά, αν και έχω την εντύπωση ότι είναι λίγο αργό. Ας είναι. Το Google υποσχέθηκε να το ενεργοποιήσει σε όλους εντός ολίγων ημερών - νομίζω μπορώ να περιμένω μερικές μέρες ακόμα.

Έ ρε γλέντια...

...Leopard βγαίνει, IMAP στο Gmail θα έχουμε, θέλω να περάσω και Ubuntu 7.10, μαζεύω και τα δίφραγκα για το N810 και iPhone (ακόμη αναποφάσιστος)...

...να περνούσαμε και κανά μάθημα... :D

Δεν υπάρχουν σχόλια: