Άκουσα σήμερα στο τελευταίο αγγλόφωνο podcast του Sveriges Radio ότι ο SL, ο οργανισμός συγκοινωνιών της Στοκχόλμης, ετοιμάζεται να προσθέσει και πλωτά μέσα στο δίκτυο του.
Μια πόλη 2 εκατομμυρίων με ένα πολύ καλό συγκοινωνιακό δίκτυο (αστικά, μετρό, προαστιακός) και πολύ μικρό κυκλοφοριακό πρόβλημα σε σχέση με Αθήνα-Θεσσαλονίκη άρχισε ήδη την κατασκευή των σκαφών γιατί... ανησυχούν λέει για την αύξηση της κίνησης. Οι παράκτιες περιοχές τους έχουν αρχίσει να γνωρίζουν άνθιση ανοικοδόμησης και θέλουν να "προλάβουν το κακό" εγκαθιστώντας τακτικά πλωτά μέσα.
(Τα αυτοκίνητα σπανίζουν μέσα στο κέντρο της πόλης. Υπάρχουν αυτόματα διόδια με κάμερες στην είσοδο της πόλης και όλα τα πάρκινγκ είναι επί πληρωμή. Το μέτρο των διοδίων το υποστήριξε η πλειοψηφία των κατοίκων, σύμφωνα με δημοψήφισμα. Επίσης, υπάρχουν παντού ποδηλατόδρομοι και σταντ με ενοικιαζόμενα ποδήλατα του δήμου)
Και υπενθυμίζω ότι η Θεσσαλονίκη είχε ξεκινήσει τις διαδικασίες των πλωτών μέσων πριν κάποια χρόνια. Πολύ φτηνό σαν κόστος έργου αλλά και γρήγορο ως κατασκευή, αντίθετα με μετρό και υποθαλάσσια. Εγκαταστάθηκαν μάλιστα και οι αποβάθρες επιβίβασης και η όλη υπόθεση κόλλησε στο ότι γκρίνιαξε ο ΟΑΣΘ για ανταγωνισμό και κουραφέξαλα, δυο-τρεις μέρες πριν την υπογραφή της παραγγελίας των σκαφών.
Αυτό δείχνει ότι είσαι δήμαρχος χωρίς @@.
Κατά τα άλλα, φάτε μια ανάπλαση παραλίας χωρίς λόγο, πάρτε και ένα καινούριο δημαρχείο που δεν θέλει κανένας...
Και επειδή φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για τραμ στην νέα παραλία, μήπως να ξαναπροσεγγίσουμε το θέμα των πλωτών λεωφορείων;
Μια πόλη 2 εκατομμυρίων με ένα πολύ καλό συγκοινωνιακό δίκτυο (αστικά, μετρό, προαστιακός) και πολύ μικρό κυκλοφοριακό πρόβλημα σε σχέση με Αθήνα-Θεσσαλονίκη άρχισε ήδη την κατασκευή των σκαφών γιατί... ανησυχούν λέει για την αύξηση της κίνησης. Οι παράκτιες περιοχές τους έχουν αρχίσει να γνωρίζουν άνθιση ανοικοδόμησης και θέλουν να "προλάβουν το κακό" εγκαθιστώντας τακτικά πλωτά μέσα.
(Τα αυτοκίνητα σπανίζουν μέσα στο κέντρο της πόλης. Υπάρχουν αυτόματα διόδια με κάμερες στην είσοδο της πόλης και όλα τα πάρκινγκ είναι επί πληρωμή. Το μέτρο των διοδίων το υποστήριξε η πλειοψηφία των κατοίκων, σύμφωνα με δημοψήφισμα. Επίσης, υπάρχουν παντού ποδηλατόδρομοι και σταντ με ενοικιαζόμενα ποδήλατα του δήμου)
Και υπενθυμίζω ότι η Θεσσαλονίκη είχε ξεκινήσει τις διαδικασίες των πλωτών μέσων πριν κάποια χρόνια. Πολύ φτηνό σαν κόστος έργου αλλά και γρήγορο ως κατασκευή, αντίθετα με μετρό και υποθαλάσσια. Εγκαταστάθηκαν μάλιστα και οι αποβάθρες επιβίβασης και η όλη υπόθεση κόλλησε στο ότι γκρίνιαξε ο ΟΑΣΘ για ανταγωνισμό και κουραφέξαλα, δυο-τρεις μέρες πριν την υπογραφή της παραγγελίας των σκαφών.
Αυτό δείχνει ότι είσαι δήμαρχος χωρίς @@.
Κατά τα άλλα, φάτε μια ανάπλαση παραλίας χωρίς λόγο, πάρτε και ένα καινούριο δημαρχείο που δεν θέλει κανένας...
Και επειδή φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει πρόβλεψη για τραμ στην νέα παραλία, μήπως να ξαναπροσεγγίσουμε το θέμα των πλωτών λεωφορείων;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου