Αναφέρομαι φυσικά στην εμπνευσμένη διαφήμιση του Γερμανού "τικι τικι τικι τικι τικι". Όσοι είστε στο εξωτερικό, χάνετε μεγαλειώδεις στιγμές δημιουργικού μάρκετινγκ.
Συνειρμός #1:
το πολύ το τίκι τάκα κάνει το παιδί...
Συνειρμός #2:
υπάρχουν δύο περιπτώσεις.
(α) ο πελάτης είναι καθυστερημένος και ο υπάλληλος του συμπεριφέρεται με παρόμοιο τρόπο.
(β) ο υπάλληλος είναι καθυστερημένος και ο πελάτης αναγκάζεται να του μιλήσει ανάλογα για να συννενοηθεί.
Εγώ δηλάδη βλέποντας αυτήν την διαφήμιση θα θέλω να μπω στην θέση του πελάτη;
Σημείωση: υπάρχει και η τρίτη περίπτωση - βρισκόμαστε στον Πλανήτη των Πιθήκων - αλλά δεν θέλω καν να την σκέφτομαι.
Συνειρμός #1:
το πολύ το τίκι τάκα κάνει το παιδί...
Συνειρμός #2:
υπάρχουν δύο περιπτώσεις.
(α) ο πελάτης είναι καθυστερημένος και ο υπάλληλος του συμπεριφέρεται με παρόμοιο τρόπο.
(β) ο υπάλληλος είναι καθυστερημένος και ο πελάτης αναγκάζεται να του μιλήσει ανάλογα για να συννενοηθεί.
Εγώ δηλάδη βλέποντας αυτήν την διαφήμιση θα θέλω να μπω στην θέση του πελάτη;
Σημείωση: υπάρχει και η τρίτη περίπτωση - βρισκόμαστε στον Πλανήτη των Πιθήκων - αλλά δεν θέλω καν να την σκέφτομαι.
Τι να πω... νόμιζα ότι πιο χάλια ήταν η διαφήμιση της Altec, εκείνη που ο Ευαγγελάτος δυσκολεύεται στις δύσκολες λέξεις ( πες "αγκού", ωραία, τώρα πες "media center", α το καημένο), αλλά διαψεύσθηκα.
Καμία σχέση με την πραγματικά υπέροχη διαφήμιση της Q ("αααααααπο Q σε Q σε Q"). Ακόμα και ο ΟΤΕ βελτίωσε τις διαφημίσεις του Connex - ωραίος ο Χατζηγιάννης στην online αγορά κιθάρας αλλά μας τα χαλάει όταν γυρνάει στην κάμερα με το υφάκι του Joey ("how YOU doin'?").
Καμία σχέση με την πραγματικά υπέροχη διαφήμιση της Q ("αααααααπο Q σε Q σε Q"). Ακόμα και ο ΟΤΕ βελτίωσε τις διαφημίσεις του Connex - ωραίος ο Χατζηγιάννης στην online αγορά κιθάρας αλλά μας τα χαλάει όταν γυρνάει στην κάμερα με το υφάκι του Joey ("how YOU doin'?").
1 σχόλιο:
Αφου δεν εχουν εμπνευση...
Δημοσίευση σχολίου