Τετάρτη, Μαΐου 07, 2008

Ρέει το χρήμα λέμε...

Χθες μου ήρθε ένα email από το PayPal. Απ' ότι φαίνεται, η FON αποφάσισε να με ανταμείψει για τον κόπο μου να έχω τον router της συνδεδεμένο και να δίνω internet στους μυριάδες χρήστες που συνδέθηκαν σε αυτό. 

Στον λογαριασμό μου στο PayPal προστέθηκε το δυσθεώρητο ποσό των.... 2,5 ευρώ.

Γελάτε ε; Κουφάαααλεεεεες...

Ξέρετε πόσο κόπο έκανα να τα μαζέψω αυτά τα λεφτά; Ε; Ε;

ΟΚ, δεν έκανα τίποτα. Κάποιος ταλαίπωρος γείτονας, διψασμένος για Internet, συνδέεται σχεδόν κάθε μέρα στον FON router μου και επιλέγει να κάνει ένα δωρεάν trial 15 λεπτών. Η FON σε πληρώνει (αν είσαι Bill) 0,05 ευρώ για κάθε τέτοιο 15λεπτο trial. Όταν το έμαθα αυτό, ενθουσιάστηκα. Μετά όμως, κάπου διάβασα ότι η FON καταθέτει λεφτά στο PayPal μόλις συμπληρώσεις κέρδη 30 ευρώ, το οποίο μεταφράζεται σε 600 μέρες με ένα 15λεπτο/trial ανά μέρα. Δηλαδή... καλά κρασιά... 

Να πω την αλήθεια, ήλπιζα απλά ότι σε κάποια φάση θα συνδεθεί κάποιος χρήστης στον router μου και θα αγοράσει ένα πολυήμερο account (όπου ο ιδιοκτήτης του FON router κερδίζει περίπου το 30% της αξίας του account) και έτσι θα συμπλήρωνα γρηγορότερα τα 30 ευρώ. Δεν ξέρω τι έγινε ακριβώς και άλλαξε αυτό, αλλά προφανώς η FON αποφάσισε να μου καταθέσει το εξωφρενικό ποσό των 2,5 ευρώ που έχει μαζευτεί μέχρι τώρα.

Μωρό μου, κλείσε first class για Χαβάη, πληρώνει η FON! :D

UPDATE - Μόλις έσκασε και mail από την FON:

We’ve also changed when we pay Bill Foneros. Bills used to cash in on their WiFi whenever their FON piggy banks reached the big three-zero (that’s $30.00, €30.00 or £30.00). Now we’re lowering that amount to just two-zero ($/€/£20.00)! That means you’re getting paid sooner!
To celebrate, we’ve just paid all Bills with two dollars/euros/pounds or more in their accounts! So keep your La Fonera online and make a little dinero with your WiFi!

Δεν υπάρχουν σχόλια: