Τρίτη, Οκτωβρίου 31, 2006

General mumbling...

  • Ήρθε η ώρα του format στο pc. Μαζί με την εκκαθάριση θα επανέλθουν και τα -γκλουπ- Windows. Καλό-χρυσό το macbook, αλλά ακόμα δεν βγάλανε το Sid Meier's Pirates για MacOSX και κάπου πρέπει να ξεδώσω κι εγώ.
  • Πω πω.... Windows... Έχω να στήσω και να χρησιμοποιήσω Windows από τον Φεβρουάριο! Καλά ήμουν με ubuntu και macos, ούτε antivirus, ούτε anti-spyware, μηδέν άγχος. Άντε πάλι από την αρχή τώρα. Τελικά, το μεγαλύτερο προσόν των "εναλλακτικών" OS είναι το λεγόμενο peace of mind - τσσσσσ, πως το μιλάω έτσι το φράγκικο. Δυστυχώς, δεν θα μπορώ να κοροϊδεύω πια τους φίλους μου την ώρα που παλεύουν να καθαρίσουν το pc τους :) Βρε λες να την κλείσω την κάρτα δικτύου στα Παράθυρα;
  • By the way, έχω δει τώρα τελευταία κάποια πράγματα που φτάνουν στα όρια του πανικού. Κλείνει ο browser και τρέχουν στο καπάκι 2-3 cleaning προγράμματα. Έλεος.
  • Ό,τι και να βάλεις, είναι άχρηστο, αν ο χρήστης κάνει του κεφαλιού του. Ναι ρε κολλητέ, σε σένα το λέω. Κατεβάζεις το X παιχνιδάκι από torrent, σου λέει ότι το password που χρειάζεσαι για να το αποσυμπιέσεις θα το βρεις κατεβάζοντας και τρέχοντας το τάδε .exe και περιμένεις να την βγάλεις καθαρή; Όχι μόνο κατέβασες το παντελόνι, άνοιξες και τα κωλομάγουλα :Ρ
  • Ευκαιρία για format - ευκαιρία για πειράματα! Υποψιάζομαι ότι πολλά από τα προβλήματα εγκατάστασης που είχα στο Ubuntu 6.04 οφείλονταν στο ότι δεν του άρεσε το partition table μου. Καλά, ιστορίες για αγρίους θα μου πείτε, ούτε εγώ δεν το πιστεύω, αλλά πρέπει να δοκιμάσω για να μου φύγει η αμφιβολία. Υπάρχει και το 6.10 τώρα... έχω πολλές ώρες installation μπροστά μου...
  • Για backup, προτίμησα αυτό. Φτηνό, δοκιμασμένο και με firewire παρακαλώ. Όπου να' ναι έρχεται. Μόλις φτάσει και το "ταίσω", αρχίζει το μακελειό.
  • Χρυσός κανόνας: πρώτα ψάχνουμε, μετά κάνουμε τον μάγκα (καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς). Μ' αρέσει που δεν ήθελα να πω και ονόματα, λες και ήμουν ο Ευαγγελάτος, τρομάρα μου. Ρίξτε μια ματιά εδώ. Τι λέει στην Σημείωση, στο τέλος της σελίδας; Ο κόσμος το 'χει τούμπανο λοιπόν.....
Ευχαριστούμε που μας προτιμήσατε κι απόψε για το καθημερινό παραμιλητό.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Το Edgy Eft το έβαλα προχθες αντικαθιστώντας το Dapper και το θεωρώ εξαιρετικό! Πραγματικά, αν δε θες κάτι εξεζητημένο, για τις καθημερινές δουλειές γραφείου, Internet και πολυμέσων πλέον το Linux είναι άριστη επιλογή:)

Στα άλλα εγώ... ξέρεις... πάσο:D

javapapo είπε...

ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ;ΒΑΛΕ ΒΟΟΤCAMP βγαζεις το MacOSX απο το Mac .....

System.exit (-1) ;

(ubnormal exit- termination)