Δευτέρα, Μαρτίου 15, 2010

Search engine queries: μέρος τέταρτον

Ναι πιστέ μου αναγνώστη, ήρθε η ώρα να δούμε μερικές από τις πιο πεταμένες googlιές που κάνει ο κόσμος και οι οποίες εμφανίζοναι στα στατιστικά του blog.

Τα κόκκινα γράμματα είναι δικιά μου παρέμβαση - αρκετή ζημιά έχει κάνει το full text search στα στατιστικά μου.

Τεχνολογικού ενδιαφέροντος:
  • keyboard τι ειναι
    (θέλω πολύ να δω πως το έγραψε αυτό...)
  • κοβει η forthnet το ssh
    (κατά το "μασάει η κατσίκα ταραμά;")
  • periodiko ihone
  • πως γραφεις στο mail του iphone
    (...βήμα 24: σφάζεις τον κόκκορα πριν την πανσέληνο... )
  • κλειδωμενο wifi cosmote?
    (σε εκπλήσσει; δεν το περίμενες;)
  • ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΚΑΡΩ FACEBOOK
    (κατούρα και λίγο)
  • ΠΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ WIRELESS-N USB NETWORK ADAPTER ΜΕ WESTERN DIGITAL READER
    (ο υπερ-συγκεκριμένος)
  • πως να μεγαλωσω την χωρητικοτητα σε usb stick
    (με στοργή και προδερμ)

Εγώ ρωτάω, ο Δρ Γούγλης απαντάει:
  • κεντρο palladium ποσα ατομα χωραει
  • σε ενοχλουν στο αεροπλανο?
    (όχι από τότε που άρχισα να φοράω τουρμπάνι)
  • τι εχει μεσα το αεροδρομιο?
    (ΤΙ ΕΧΕΙ;!;!)
  • να ανοιξω εστιατοριο στην Σουηδια
    (βασικά, ένα μπουγατσατζίδικο λείπει...)
  • που υπαρχει φραπες στην σουηδια
  • τι να αποφύγω στο λονδίνο
  • ΓΙΑΤΙ ΜΑΥΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΚΙΕΡ

Βαρυσήμαντες δηλώσεις:
  • ΣΟΥΗΔΟΙ ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΣ BLOG
  • δεν μου'λειψαν
  • μεγάλωσε το γαϊδουράκι
  • σου λεω δεν εχω συνδρομο εγω κατοχικο

Όταν δεν υπάρχουν λόγια:
  • ανταπτρασ σκληρπυ δισκου dell
    (πληκτρολόγιο θες, όχι αντάπτορα)
  • πιρατε βαυ ΔΙΚΗ
    (αθάνατε Ελ, οι ξένες λέξεις δεν αξίζουν κεφαλαία γράμματα;)
  • Αϊ μπεγκ γιορ πάρντον;;;;;
    (Τα ερωτηματικά ήταν όντως 5)

Πάρε λάδι και έλα βράδι:
  • αυτος που γουσταρει να τον παιρνει απο τρ@βελι ειναι γκει;
    (πονάνε ωρέ τα παλικάρια;)
  • μμμ τσ0ντες βίντεο
    ("μμμ"; τι ξερογλύψιμο είναι αυτό;)
  • ποσο περνουν τα τρ@βελια
    (καθαρά για ενημερωτικούς λόγους ρωτάει...)
  • βιτσα αφεντης κwλος

Tα επόμενα εμφανίστηκαν μαζί, το ένα μετά το άλλο.
Μάλλον είναι επείγον:
  • ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΠΟΥΤ@ΝΑ ΓΙΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
  • ΨΑΧΝΩ ΠΟΥΤ@ΝΑ ΓΙΑ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ

Και για τέλος... χωρίς άλλα σχόλια...

Ο ΝΤΑΛΚΑΣ (αρχίζει να παίζει ο μπαγλαμάς στο βάθος):
  • vista και ξαφνικα κλεινει...

1 σχόλιο:

Konstantinos είπε...

Γέλασα με την ψυχή μου, thanks! :)