Κυριακή, Αυγούστου 12, 2007

Περί ανέμων και υδάτων...

  • Ωραία η πόλη αυτές τις μέρες. Όλοι οι δρόμοι άδειοι, ησυχία. Μακάρι να ήταν έτσι όλο τον χρόνο. Συλλεκτικό είδος τα αυτοκίνητα στην Β. Όλγας το μεσημέρι.
  • Ενδεχομένως τα πράγματα να βελτιωθούν: προτάθηκε η τοποθέτηση διοδίων για την είσοδο των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης. Μ' αρέσει. Ξέρω ότι, ως γνήσιοι τζαμπατζήδες, εγωϊστές και ψυχαναγκαστικά υποχρεωμένοι να δείχνουμε την κούρσα μας Έλληνες, θα μας φανεί παράλογο το μέτρο - τελικά, όντως χαλάνε την πιάτσα οι Σουηδοί. Βέβαια... όταν άκουσα τα 5 εύρω του εισιτηρίου, άρχισε να βρωμάει αρπαχτή. Δεν πειράζει όμως, είμαστε ηλίθιοι και μας αξίζουν τα ακραία μέτρα. Ευκαιρία να γίνει ομορφότερη η Θεσσαλονίκη, γιατί τελευταία έχει γίνει χάλια.
  • Έχω ένα email account στο ebox.gr, το οποίο μαζεύει ότι σκουπίδι κυκλοφορεί στην πιάτσα, χωρίς να έχει οποιαδήποτε πρόβλεψη για spam filtering. Σκουπιδότοπος με τα όλα του. Gmail του δε ρέσκιου! Τσιμπάει τα email από το ebox μέσω POP access αυτόματα και μετά... αφήνεις το καλύτερο spam filter του κόσμου σε online υπηρεσία να ξεδιαλύνει τα πράγματα. Εμ τσεκάρω ένα account λιγότερο, εμ δεν έχω spam. Εμ σαμπού, εμ κοντίσιονερ.
  • Ελπίζοντας πάντα ότι αν δεν πέσει το Τζόκερ σε μένα θα πέσει σε κάποιον φίλο μου, έφτιαξα την gadget wishlist μου στο CNET. Εύκολη η διαδικασία, κάνεις ένα account και απλά κάνεις Add to my devices την κάθε συσκευή που ποθείς. Take a look to the Things I Crave. Έβαλα το link και στην sidebar του blog για εύκολη πρόσβαση - πού ξέρεις; Μπορεί να θέλεις να μου πάρεις ένα δώρο βιαστικά, να μην χάνεις μωρέ χρόνο στο ψάξιμο. Και... ξέρεις... δεν θέλω τσιγκουνιές... ;) :P

Αυτά. Καληνύχτα σας.... whatever you are (ποιος έβλεπε Duckula;)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Νησάφι πια με το "τα ΙΧ ασχημαίνουν την πόλη".Το πρόβλημα δημιουργείται από το ότι δεν υπάρχουν θέσεις στάθμευσης.Θα έπρεπε να υπάρχουν δωρεάν ή με ένα συμβολικό τίμημα και τότε να τεθεί ένα πρόστιμο 2-3 χιλ ευρώ σε όποιον παρκάρει ή σταματήσεις "με αλάρμ" πάνω σε οποιονδήποτε δρόμο.Και φυσικά γεφυρούλες για να περνάνε οι πεζοί με ασφάλεια,κόμβοι (αντί για χαζά φανάρια) και τροχαίοι (με αντίληψη,όπως αυτός στο Βαρδάρη).Σκέψου ότι όλοι οι δρόμοι στην πόλη είναι 1-2 λωρίδες το πολύ.Οι υπόλοιπες είναι "πάρκινγκ" ή λεωφορειογραμμές. Δυστυχώς το ΙΧ αντιμετωπίζεται εχθρικά αντί για φιλικά.Δεν τίθεται θέμε "πεζός ή ΙΧ".Το όφελος του ενός είναι προς όφελος του άλλου.

dtsomp είπε...

Πάρκινγκ υπάρχουν αλλά οι τζαμπατζήδες Έλληνες δεν πληρώνουν.

Πραγματικά πιστεύεις ότι το πρόβλημα ξεκινάει από το πάρκινγκ; Αφού δεν υπάρχει πάρκινγκ, γιατί παίρνει ο καθένας το αμάξι του για να κατέβει στο κέντρο; Και το πιο εκνευριστικό είναι ότι στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει μόνο ο οδηγός - το car pooling είναι προφανώς άγνωστη έννοια.

Όσο για το αν τα ΙΧ ασχημαίνουν την πόλη, εγώ δεν βρίσκω τίποτα όμορφο στη μπλοκαρισμένη από κίνηση Τσιμισκή.

Θα ήθελες να μου εξηγήσεις τι όφελος έχει ο πεζός από το ΙΧ; Ομολογώ ότι πρώτη φορά ακούω αυτή την τοποθέτηση...

Ανώνυμος είπε...

έχουμε ήδη πληρώσει μέσω των δημοτικών τελών για να γίνουν τα πάρκιγνκ (τα δημοτικά).Γιατί να ξαναπληρώσουμε,εάν το ποσό δεν είναι συμβολικό;Σε ό,τι αφορά τα ιδιωτικά,εκτός του ότι είναι ασύμφορα (για στάθμευση μερικών ωρών) σχεδόν πάντα (βλ.Π.Π.Γερμανού & Ιασονίδου κ όχι μόνο) χρησιμοποιούν παράνομα και θέσεις του πεζοδρομίου με το έτσι θέλω => λιγότερες "δωρεάν" θέσεις για παρκάρισμα στην πόλη => περισσότερο μποτιλιάρισμα.Δεν τίθεται θέμα τζαμπατζοσύνης (sic) λοιπόν,αλλά εχθρικής χρέωσης.
Στο ερώτημα "γιατί παίρνουν τα ΙΧ για να κατεβούν στο κέντρο" η απάντηση είναι "γιατί να μην παρέχονται οι υποδομές για να εξυπηρετηθώ με τον τρόπο που θέλω".Αφού όλα δείχνουν ότι οι περισσότεροι προτιμούν (καλώς ή κακώς) τη μετάβαση με το ιχ τους,γιατί δεν δημιουργούνται οι υποδομές (που είναι κάτι το φτηνό) και προωθείται το "θα σας κάνουμε τόσο πολύ να αγανακτήσετε με το ΙΧ που στο τέλος θα πάτε σε άλλες λύσεις, θέλοντας και μη";
Η δημιουργία αρκετών δημοτικών πάρκινγκ είναι πολύ πιο φτηνή κατασκευή από οποιοδήποτε μετρό.Άρα, γιατί όχι;Μήπως για να μας φύγει το κόμπλεξ "αφού έχει η Αθήνα μετρό,γιατί όχι και εμείς;".Τα ίδια και περισσότερα ισχύουν για την υποθαλάσσια.
Σε σχέση με το "τα ιχ ασχημαίνουν την πόλη".Δεν φταίνε τα ιχ από μόνα τους.Φταίει το μποτιλιάρισμα που ενώ μπορεί να μειωθεί (πάρκινγκ,γεφυρούλες,κόμβοι).Γιατί να μην έχουμε τη δυνατότητα να κινηθούμε από το σπίτι στο Χ μέρος χωρίς να υπάρχουν μονο-διπλό παρκαρισμένα, με λιγότερα φανάρια (άρα και περισσότερη ασφάλεια για τους πεζούς και επίσης λιγότερη μόλυνση από το να καις στο ρελαντί),να παρκάρουμε με συμβολικό τίμημα και να είμαστε μια χαρά;
Φυσικά και συμβαδίζουν οι έννοιες "πεζός" και "ιχ".Δεν φταίνε τα ιχ.Φταίει η έλλειψη υποδομών και οδηγικής (και όχι μόνο) παιδείας.Αν θεωρήσεις το πρόβλημα του πάρκινγκ λυμμένο και το κυκλοφοριακό να έχει μια μεγάλη ανάσα (βάσει των όσων έγραψα πιο πάνω) τότε που είναι το οξύμωρο;Να μπορεί ο πεζός να κυκλοφορεί σαν άνθρωπος και όχι κάνοντας ταρζανιές (αν και δεν φταίνει μόνο τα ιχ σε αυτό) και ο οδηγός να έχει τις ανέσεις του.
Κλείνοντας (το παράκανα, το ξέρω):Δεν ξέρω αν τα παραπάνω είναι ανέφικτα,αλλά ξέρω ότι το ιχ αντιμετωπίζεται τόσο εχθρικά χωρίς λόγο, από τη στιγμή που δεν ευθύνεται αυτό,αλλά η έλλειψη υποδομών.Είναι κρίμα που δεν αντιμετωπίζεται ως είδος που πρέπει να διευκολυνθεί προς όφελος οδηγών και πεζών.Είναι σαν να σπάνε οι σωλήνες του νερού λόγω κακής συντήρησης και εμείς να βρίζουμε το νερό...